Het regende afzeggingen. Er bleef een gezelschap van 13 spelers over waardoor we aan drie tafels van 3 en één tafel van 4 speelden. Opvallend genoeg ging de avondzege naar een speler aan de tafel van 4: Alexandra overklaste Magda en Lonneke.
De jarige Wobbe kreeg een record cadeau van de Wong: een diepterecord. Hij mocht de Mooie Looie mee naar huis nemen. De winnaarsdraak logeert nog in Huizen, dus Alexandra de kon alleen genieten van haar monsterscore.
Hier zie je de uitslag van de avond.
Hier zie je de stand in het seizoen.
Met dank aan Viktor, die onze oersite heeft bijgewerkt!